Tag: σχολείο

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε το έτος 1959.   Είναι ένα από τα  παλαιότερα σχολεία (μαζί με το 2ο Δημοτικό Σχολείο που χτίστηκε μια δεκαετία νωρίτερα, ένα ξεχωριστό σημείο ιστορικής αναφοράς της Ηλιούπολης και βρίσκεται στο κεντρικότερο σημείο της πόλης μας.

Ο Δήμαρχος Βύρωνα Γρηγόρης Κατωπόδης συναντήθηκε χθες Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 στο Δημαρχείο, με τους Διευθυντές των σχολείων της περιοχής, καθώς και με εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης και οι επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων κ.

Ο Καθηγητής Εγκληματολογίας στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Θράκης, Γιάννης Πανούσης, θα μας κάνει την τιμή να βρίσκεται στον χώρο μας, για μια διάλεξη με θέμα «Εντάσεις στο σχολείο ? Μύθοι και πραγματικότητα»   Η περιγραφή, η οριοθέτηση, οι γενεσιουργοί παράγοντες και οι τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου της βίας στα σχολεία, που απασχολεί το τελευταίο διάστημα πολλούς γονείς και εκπαιδευτικούς, αλλά και κάθε ευαισθητοποιημένο πολίτη, είναι τα σημεία στα οποία θα αναφερθεί ο κ. Γ.

Σύσκεψη στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς και φορέων με θέμα την λειτουργία του «κοινωνικού σχολείου» πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υ.ΠΑΙ.

Ένα πολύ ξεχωριστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για Έλληνες και ξένους φοιτητές ιατρικής και βιοεπιστημών, με μαθήματα από καθηγητές παγκόσμιου κύρους θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στις 17 με 25 Μαΐου. Ο Παγκόσμιος Ελληνικός Βιοϊατρικός Σύλλογος (WHBA) διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά το «Θερινό σχολείο στην Ιατρική & Βιοεπιστημονική Έρευνα και Διαχείριση», το οποίο θα λάβει χώρα στο Νέο Οίτυλο και το Λιμένι, στη Μάνη Λακωνίας.

To Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην εσπευσμένη και υποχρεωτική - μέσω απειλών πειθαρχικού έλεγχου των διευθυντών σχολικών μονάδων- λειτουργία μιας νέας ψηφιακής πλατφόρμας (MySchool) αποτύπωσης των σχολικών μονάδων και συλλογής πληροφοριών.   Η πλατφόρμα αυτή κατασκευάστηκε  χωρίς την παραμικρή ανάμειξη και συμβολή των χρηστών της, παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις και προβλήματα τόσο ως προς την αρχιτεκτονική της και τη λειτουργικότητά της όσο και ως προς το περιεχόμενο των στοιχείων που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να καταχωρίσουν αφού  δεν πληροί ούτε κατ? ελάχιστον τις σύγχρονες τεχνολογικές προδιαγραφές και τις προδιαγραφές της ασφάλειας που απαιτούνται όταν καταχωρίζονται στοιχεία στο διαδίκτυο.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ?? Πώς μιλάμε στα παιδιά μας για την κρίση; ??  ? Η αδυναμία κάλυψης σύγχρονων, αλλά και βασικών αναγκών από όλο και περισσότερες λαϊκές οικογένειες φέρνει καθημερινά πλέον σε όλο και δυσκολότερη θέση τους γονείς, πρωτίστως, απέναντι στα ίδια τους τα παιδιά. ?  ? Ποια στάση πρέπει να κρατήσουμε οι Γονείς ; ? ? Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του Εκπαιδευτικού; ? ? Κρύβοντας την αλήθεια για την κρίση και τα αίτιά της προστατεύουμε τα παιδιά μας και το μέλλον τους ή τα προετοιμάζουμε να δεχθούν μια ζωή χωρίς δικαιώματα; ?  Το Λαϊκό Φροντιστήριο της πόλης μας, καλεί Γονείς και Εκπαιδευτικούς να λάβουμε μέρος στη συζήτηση με θέμα: ??Πώς μιλάμε στα παιδιά μας για την κρίση;??, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (14/2/2014) στις 18.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγ. Δημητρίου, σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων, σας τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 18:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας, σε εκδήλωση - συζήτηση με θέμα: "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ? ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ".

Ο "Οδυσσέας", το παλιότερο και μεγαλύτερο εθελοντικό σχολείο διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες, πρόσφυγες και παλιννοστούντες, αναπόσπαστο και ενεργό κομμάτι του εκπαιδευτικού και αντιρατσιστικού κινήματος την τελευταία δεκαπενταετία, βρίσκεται αντιμέτωπος με το μακρύ χέρι του κράτους, ενός κράτους που βλέπει όλο και πιο εχθρικά κάθε προσπάθεια έμπρακτης αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης. Πριν αναφερθούμε όμως στην ίδια την επίθεση που δέχεται ο «Οδυσσέας», δυο λόγια για αυτόν, για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στο πρόσωπό του στοχοποιείται η αλληλεγγύη.

Διαβάζουμε για τα καθήκοντα και το ωράριο εργασίας για τις ειδικότητες επιστατών όπως  καθορίζει έγγραφο της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων.   Έφυγαν οι Σχολικοί φύλακες και ήρθαν οι επιστάτες.

Προς τους φίλους Διευθυντές και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς Παραίτηση από τη θέση του Διευθυντή του Γυμνασίου Αμμοχωρίου   Πάντα πίστευα σε μια διευθυντική θητεία με δημοκρατικότητα, που θα δίνει λόγο στα οράματα και τις πρωτοβουλίες των συναδέλφων, στις ιδιαιτερότητες και τις κλίσεις των μαθητών. Πάντα πίστευα στον Διευθυντή που θα ξεπερνά τις τυπικότητες στοχεύοντας πέρα από παγερές γραφειοκρατίες, στη δημιουργία ενεργών πολιτών.

Του Στρατή Μαζίδη.   Καταρχήν θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τον προκλητικό και υβριστικό τίτλο όμως δε βρίσκω άλλη λέξω να περιγράψω το τραγικό συμβάν της Λέσβου που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Mε 3 εκατ. ευρώ θα μετατρέψει σε σχολείο ο δήμος Αθηναίων την πολυσυζητημένη «Βίλα Αμαλία» που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν και ήταν επί χρόνια υπό κατάληψη από αντιεξουσιαστές.

Η υπόθεση της Μαρίας θα έπρεπε να μας προκαλεί για άλλους λόγους. Γράφει ο Αλέξης Κουτρουβέλης, διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Ασπροπύργου ? ενός απ? τα πιο δύσκολα σχολεία με αμιγώς πληθυσμό Ρομά Eχω μιλήσει στο επεισόδιο των Πρωταγωνιστών ?Ο διωγμός των τσιγγάνων? ως διευθυντής του 12ου Δημοτικου Σχολειου Ασπροπύργου, ένα από τα πιο δύσκολα σχολεια με αμιγώς πληθυσμό Ρομά με τα παιδιά μας να μένουν σε καταυλισμό που μπροστά του το Ζεφύρι φαντάζει Παρίσι.

"Στη σημερινή εποχή όλο και περισσότερα παιδιά εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες. Το ποσοστό αυτό, αυξάνεται επικίνδυνα και θα πρέπει όλοι μας πολιτεία, σχολείο, γονείς και ειδικοί του χώρου να είμαστε πιο ενημερωμένοι όχι μόνο όταν έρχεται η ώρα της αντιμετώπισης αλλά κυρίως πριν από αυτό ? να τις προλαμβάνουμε",Συμφώνα με τις τελευταίες μελέτες 1 στα 10 παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο μπορεί να παρουσιάζουν κάποια μορφή μαθησιακής δυσκολίας.