Στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 28.3.2019 ρωτήθηκε ο κ. Δήμαρχος για την απουσία του Συνηγόρου του Δημότη από τα καθήκοντά του. Έχουν να τον δουν στο γραφείο του από μηνός, χωρίς να απουσιάζει από την Ηλιούπολη, πράγμα που πιστοποιείται από πολλές πηγές.
































































































