Η μεγάλη τους ανησυχία ήταν ότι οι ασυμπτωματικοί νέοι, γυρίζοντας από τα νησιά (κυρίως των Κυκλάδων που έχουν και το μεγαλύτερο επιδημιολογικό φορτίο) θα έφερναν τον ιό στα μεγάλα αστικά κέντρα και θα έθεταν σε κίνδυνο γονείς και μεγάλους σε ηλικία ανθρώπους με τους οποίους θα έρχονταν σε επαφή.

































































































