Tag: Μ

Οι Προϊστάμενες των Παιδικών Σταθμών του Δήμου Ηλιούπολης, με επιστολή που απέστειλαν στις 23/5/2025, προς την Πρόεδρο του ΔΣ, τον Δήμαρχο και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, επανέρχονται μετά από 6 μήνες απαξίωσης στην πράξη και εμπαιγμού, ενημερώνουν για την αδικία που υφίστανται και ζητούν την επαναχορήγηση του επιδόματος ευθύνης.

Μόνο κουβερτούρα και κεράσια έχει αυτό το γλυκό, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Είναι σοκολατένιο, είναι φρουτένιο, είναι και ελαφρύ.

Από τις 12/5/25 μέχρι και σήμερα, άγνωστοι σχεδόν μέρα παρά μέρα, καταστρέφουν ολοσχερώς τις εξωτερικές μονάδες των κλιματιστικών του κτιριακού συγκροτήματος που στεγάζονται, το 1ο ΕΠΑΛ Ηλιούπολης, το 3ο ΕΚ Αθηνών και η ΣΑΕΚ Ηλιούπολης.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, Η δημοτική αρχή από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα προσπαθεί να μας πείσει ότι το ταμείο του δήμου είναι άδειο…..

Δεν είναι πρώτη φορά που άγνωστοι “χτυπάνε” το συγκεκριμένο σχολείο. Μόλις πριν μια εβδομάδα είχαν βανδαλίσει την αίθουσα της Πλατείας Τέχνης, η οποία στεγάζεται στην πίσω πλευρά του ίδιου σχολείου.

Είναι καλύτερη η Κυριακή με έναν κόκορα με χυλοπίτες στο τραπέζι, με τη ντοματένια σάλτσα του, λίγη τριμμένη μυζήθρα – μια παραπάνω φροντίδα που την αξίζει η ημέρα.