Tag: Μ

Το ταξίδι μας στον ποδοσφαιρικό Γ.Σ Ηλιούπολης ξεκίνησε με ένα σκίρτημα στην καρδιά για την ομάδα που αγαπάμε από μικρά παιδιά. Με ένα χαμόγελο και μια ελπίδα πως θα καταφέρουμε να ξαναπάμε την ομάδα της πόλης μας στα μεγάλα σαλόνια.

Στις πρόσφατες συναντήσεις μου με τον ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κ. Καλούδη, μέσα στην δύσκολη αυτή περίοδο της κρίσης του νέου ιού, είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις για το τι πρέπει να γίνει στην πόλη μας και ιδιαίτερα τώρα, που επιχειρείται η επιστροφή στην κανονικότητα.

Φτάνοντας λίγο πριν από την άρση των περιοριστικών μέτρων και κάνοντας έναν απολογισμό στη φετινή πορεία μας προς το Πάσχα, μόνο λύπη μπορεί να μας προκαλέσει η προκλητική πολεμική που έγινε και συνεχίζει να γίνεται κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας...

Η Νίκη Κεραμέως μίλησε σήμερα 29 Απριλίου για την σταδιακή άρση των μέτρων ενάντια στον κορονοϊό όσον αφορά τα σχολεία.

Συναδελφισσες, συνάδελφοι, γονείς, μαθητές, Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εδώ και μέρες δίνουμε τη μάχη για να σταθούμε όρθιοι δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα ενώνουμε τη φωνή μας μαζί με τους εργαζόμενους στην Υγεία, στα σούπερ μάρκετ, τις ταχυμεταφορές, στα εργοστάσια και σε όλους τους χώρους δουλειάς.

Η επιστροφή στην κανονικότητα θα γίνει σταδιακά, βήμα - βήμα, δεν έχουμε τελειώσει με τον κορωνοϊό, αλλά ενωμένοι και πειθαρχημένοι θα τα καταφέρουμε, τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα».

Το ΥΠΕΣ κατανέμει, σύμφωνα με απόφασή του, από τον λογαριασμό του που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων»...

Το μετάλλιο τού απονεμήθηκε, όπως επισημαίνει η ρωσική πρεσβεία, σύμφωνα με το Διάταγμα του Προέδρου της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν.

Στις 10:00 το πρωί αντί στις 8:30 θα ανοίγουν τα καταστήματα λιανεμπορίου, και με διευρυμένο ωράριο κατά περίπτωση, σύμφωνα με την πρώτη φάση του σχεδίου εξόδου από την κρίση του κορωνοϊού.